opengragh چیست: همه آنچه باید بدانید!

منابع مهم و رایگان خلاقیت چیست؟
دسامبر 22, 2019
ریدایرکت 301 چیست
ریدایرکت 301 افزایش ترافیک ارگانیک
جولای 9, 2020

opengragh چیست: همه آنچه باید بدانید!

تگ opengragh چیست

هیچ چیز لذت بخش‌تر از جذب ترافیک از شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک، توییتر و … نیست. چون هم ترافیک ارگانیک دریافت کردید و هم سوشیال پروف(کلمه‌ی فارسی که مناسب باشه پیدا نکردم. شاید تایید اجتماعی خوب باشه اگه پیشنهاد بهتری درید حتما کامنت کنید.) خب تگ های opengragh راه حل شماست. بهتره اول دو تا عکس با استفاده‌ی درست این تگ و استفاده نادرست این تگ رو با هم ببینیم.

حالا همین مطلب را بدون Open Graph ببینید.

یک مطلب بدون استفاده از تگ های  Open Graph

شما باشید روی کدام لینک کلیک می‌کنید؟ کاملا مشخصه اگر شما هم می‌خواید با تگ Open Graph آشنا بشید با من همراه باشید.

این مطلب را مرتبا آپدیت خواهم کرد.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

  • تگ های نمودار گرافیکی Open Open چیست؟
  • چرا تگ های Open Graph مهم هستند؟
  • ازکدام برچسب‌های Open Graph استفاده کنیم؟
  • چگونه می‌توان برچسب های Open Graph را آزمایش و اشکال زدایی کرد؟
  • راهنمای audit تگ‌های opengragh

تگ های نمودار گرافیکی Open Open چیست؟

تگ‌های متا Open Graph بخشی از کد هستند که نحوه نمایش URL ها هنگام اشتراک گذاری در رسانه‌های اجتماعی را کنترل می‌کنند. آنها بخشی از پروتکل Open Graph Facebook هستند و توسط سایر شبکه‌های اجتماعی مثل LinkedIn و Twitter استفاده می‌شوند.تگ‌های Open Graph در بخش <head> قرار می‌گیرند. هرگونه برچسب با og: قبل از نام خاصیت ، برچسب های Open Graph هستند.

نمونه کد برچسب opengragh:

<meta property="og:title" content="How to Become an SEO Expert (8 Steps)>
<meta property="og:description" content="Get from SEO newbie to SEO pro in 8 simple steps." />
<meta property="og:image" content="https://ahrefs.com/blog/wp-content/uploads/2019/12/fb-how-to-become-an-seo-expert.png" />
نمونه استفاده تگ open gragh در فیس بوک

چرا تگ های Open Graph مهم هستند؟

بیشتر افراد محتوا با برچسب‌های OG بیشتر رابطه برقرار می‌کنند و کلیک می‌کنند، این به معنی ترافیک بیشتر از شبکه‌های اجتماعی به وب سایت شما است.

سه دلیل برای این امر وجود دارد:

آنها باعث می شوند محتوا در فید رسانه های اجتماعی چشمگیرتر شوند.

آنها به مردم می گویند مطالب در یک نگاه چیست.

آنها به فیسبوک کمک می کنند تا درک کند که محتوا درباره چیست ، که می تواند از طریق جستجوی به شما در افزایش دیداری مارک کمک کند.

بیایید بیشتر به آن نکته آخر بپردازیم . در اینجا نتایج جستجوی فیس بوک برای “alternative search engines” را ببینید:

ازکدام برچسب‌های Open Graph استفاده کنیم؟

تگ‌های زیادی هستند که من فقط می‌خواهم 4 تا از مهمترین‌ها و همچنین چندتا از کاربردی‌ها را برایتان شرح دهم.

تگ og:tittle

همانطور که پیداست این تگ عنوان مطلب شما را نمایش می‌دهد. به نمونه‌ی زیر توجه کنید. شما فقط کافیست بین ” ” عنوان مطلب خود را کپی کنید.

<meta property="og:title" content="opengragh چیست: همه آنچه باید بدانید!" />

بهترین روش:

این تگ را به تمام صفحات “قابل اشتراک” مثل مقالات اضافه کنید.

روی دقت ، ارزش و کلیک کلیک کنید. برای جلوگیری از سرریز ، آن را کوتاه نگه دارید.

این مورد تجربی است، اما برای طول عنوان، 40 کاراکتر برای موبایل و 60 برای دسکتاپ مناسب است

از عنوان تنها استفاده کنید. نام برند یا اسم خودتان را ننویسید (به عنوان مثال ، نام سایت شما).

چگونه می‌توان برچسب های Open Graph را آزمایش و اشکال زدایی کرد؟

راهنمای audit تگ‌های opengragh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *